CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 21, 2012

"Contest Saja2 Buang Masa" (duration : 2.3.2012 -31.3.2012)

saje2 tgok post blog org laen jumpe lak blog OrggilaCinta..
die wat contest nie..
jom kite same2 buang mase..
menarik kan adiah nyerr??

-------- Hadiah -------

Blog Header Custom Made
Aku akan designkan satu Blog Header
yg bersesuaian dgn tema blog U all.
Just bagi aku Ciri2 yg u all nak dan aku akan designkan

ATAU

Edited Photo Custom Made
Bagi aku photo u all n aku akan editkan juge...

Ciri- ciri tu maksudnye :
- Gambar
- Kata - kata yg nak ditulis kat header tu
- Ape2 permintaan yg masuk dek akal

Ok, jom proceed cara2 nak masuk Contest Saja2 Buang Masa ni.

1) Create post bertajuk "Jom join Contest Saja2 Buang Masa" ni dan Tag 2 org kawan.
2) Include duration contest ni (2.3.2012 - 31.3.2012)
Kemudian, lengkapkan slogan ni
"Saya suka masuk contest ini kerana ........" tidak lebih 16 patah perkataan
(16 patah perkataan tu selepas perkataan 'kerana')
3) Follow blog aku

P/S : jgn lupa letak link post kt komen post ni

supaya senang aku nak keep track.
aku guna adobe photoshop utk edit2 nnt..


ok..now sy wat la ape yg patut kan??

1) Create post bertajuk "Jom join Contest Saja2 Buang Masa" ni dan Tag 2 org kawan. DONE
AJA n LIESA jom la join sekali contest nie..
2) Include duration contest ni (2.3.2012 - 31.3.2012). DONE (kat tittle post)
Kemudian, lengkapkan slogan ni
"Saya suka masuk contest ini kerana saya nak adiah blog header custom made yang cun untuk blog saya.. DONE


cun nyer nk jugak mcm nie..sgt jeles..

3) Follow blog aku. DONE
ok sumer dah lengkap..
boleh submit link kat blog OrggilaCinta ya..

No comments:

Post a Comment

thank you

JOM FOLLOW